1 . პროექტის სახელწოდება :
წყალი ბუნებაში .
2. პროექტის მთავარი
იდეა:
·
მოსწავლეს მოჰყავს
ნივთიერების სამი აგრეგატული მდგომარეობის მაგალითები ყოველდღიური ცხოვრებიდან;
გამოთქვამს ვარაუდს
ბუაგრეგატული
მდგომარეობიდან მეორეში გადასვლის
მიზეზების შესახებ და ამოწმებს ცდით.(ჩაიდანში წყლის ადუხება და სჰემდეგ გაცყინვა)
3 . პროექტის აქტუალობა :
·
საშინაო დავალების შეფასება
;
·
კითხვა პასუხი ;
·
ტექსტზე
მუშაობა ;
·
დისკუსია
;
·
ილუსტრაციებზე
დაკვირვება.
4.პროექტის მიზნები:
·
მოსწავლეს უნდა განუვითარდეს დაკვირვების,აღწერის
კლასიფიკაციის,ანალიზის და სინთეზის უნარები;
·
წყლის აგრეგატულ
მდგომარეობაზე დაკვირვება.
5. მონაწილეთა
ასაკი: 13 – 14 წელი.
6. ვადები
/ ხანგრძლივობა:
7. მოსალოდნელი
შედეგები / პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:
·
მოსწავლეებმა ყოფა-ცხოვრებიდან იციან,
რომ ყინული დნება დათბობისას, ყინულის გადნობა კი განპირუბებულია სითბოს მიღებით.
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
·
სახელმძღვანელო
, სამუშაო რვეული, კომპიუტერი ,პროექტორი.
9. პროექტის მსვლელობა
(ძირითადი აქტივობა):
·
განმარტეთ გაკვეთილის მიზანი;
·
კითხვა - პასუხი;
1.
ნივთიერების
როგორი მდგომარეობა თქვენთვის ცნობილი?
2.
რა ეწოდება ნივთიერების მდგომარეობებს?
3.
დაასახელეთ თქვენთვის ნაცნობი ნივთიერებები და ახნიშნეთ , რომელი
როგორ მდგომარეობებაშია?
4.
დასაშვებათ მიგაჩნიათ
თუ არა ჩამოთვლილი
ნივთიერების სხვა მდგომარეობაში არსებობა? მაგ; მყარი ზეთი, ფოლადის,
სპილენძის , ალუმინის ორთქლი და სხვა.
5.
რომელიმე ნივთიერება გინახავთ სხვადასხვა მდგომარეობაში?
სურათი
(წყალი - მყარი და თხევადი, წყალი ორთქლი ღრუბლებში) იმსჯელონ წყლის
ციკლის შესახებ.
10.საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნული სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): რუსუდან რაზმაძე
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: rusudan.razmadze@gmail.com
13. პროექტის
ვებ-გვერდი/ბლოგი:rusudarazmadze@blogspot.com
No comments:
Post a Comment